1 сезон

2 сезон

3 сезон

Як можновладці в Миколаєві піарился на темі Ковід через ЗМІ

Зрозуміти, що є корисливим піаром під час пандемії, а що реальним бажанням зробити гідну справу, донести важливу інформацію, дуже складно. Між цими двома протилежностями велика прірва, яка розділена лише поняттям етики і моралі. Миколаївські політики, можновладці, бізнесмени — усі вони мали власний голос під час пандемії коронавірусу. Хтось лише казав про боротьбу з COVID-19, а хтось допомагав суспільству під час кризи.

Складність полягає у тому, щоб зрозуміти, чи робилося це заради піару, чи заради реальної користі — і чи буває таке розмежування в політиці.

Наприклад, існував прецедент, коли парторганізації ВО “Батьківщина” у Миколаївській області (а ще й на додачу у Львівській, Запорізькій і Тернопільській) роздавала маски та “інформаційні бюлетені про те, як поводитись і убезпечувати себе під час пандемії коронавірусу”. Однак, товари привили у брендованих пакетах з логотипом і назвою партії.

Ще під час коронавірусних обмежень депутат Миколаївської міської ради від фракції «Самопоміч» В’ячеслав Апанасенко запропонував звернутися до американського підприємця і мільярдера Ілону Маску, щоб той надав місту апарати штучної вентиляції легенів. Звісно, він був не єдиним політиком, який звернувся до Ілона з подібним проханням. Проте питання, чи було це логічним і обґрунтованим рішенням, залишається відкрите.

У той же час, в 2020 році, мерія Миколаєва витратила на власний піар близько 4 мільйонів гривень. З одного боку, інформування населення під час кризи, є необхідними діями з боку влади. Водночас, питання чи були усі ці витрати повністю виправдними, залишається відкритим.

2020 рік – рік пандемії коронавируса. Багато держав і їхні уряди кинули сили на боротьбу інфекцією. Україна і її регіони не стали винятком, однак все ще виникають питання щодо правильності розподілу коштів і медійного ресурсу на місцях.

Автор: Валентин Молдован