1 сезон

2 сезон

3 сезон

Специфіка подання соціальної проблематики в медіа Миколаєва

В Миколєві працює велика кількість онлайн-видань, телекомпаній і радіо. Усі вони мають схожу направленість — висвітлюють соціальну проблематику, яка турбує місьтян. Однак, перш ніж проаналізувати специфіку виготовлення і поширення контенту, потрібно зрозуміти, чим саме є соціальна проблема.

Саме словосполучення «соціальна проблема» з’явилося у першій половині 19 століття в західноєвропейських країнах і спочатку використовувалося як визначення однієї конкретної проблеми − нерівномірного розподілу багатства серед прошарків суспільства.

Але все ж сьогодні під соціальною проблематикою розуміють інше. Зараз це поняття об’єднує у собі перелік різних проблем. Наприклад, соціальну стратифікацію, економічні проблеми, такі як безробіття чи бідність, соціальну незахищеність людей різного віку, соціальну нерівність, тощо.

Як зауважують експерти, на сучасному етапі соціальну проблематику, якій присвячена увага медіа, неможливо однозначно віднести до якоїсь окремої сфери людського життя, гострі питання стали дифузійними: економічно-соціальними, екологічно-соціальними, комплексними.

За дослідженням Інституту Масової Інформації, миколаївські ЗМІ частіше за все пишуть про кримінал, коронавірус і інші надзвичайні події. Висвітлення резонансних події також можна віднести до соціальної проблематики. Специфічними для місцевих медіа є джерела інформації. Частіше за все 3МІ отримували інформацію з прес-служб та публікації інших українських медіа. Це робиться задля наповнення новинної стрічки видань. Частка власних новин у ЗМІ Миколаєва становить лише 7,4% від загальної кількості новин.

Автор: Валентин Молдован