1 сезон

2 сезон

3 сезон

ЧАС ВСТИГАТИ

    Як все встигнути? Як правильно розподіляти свій час, як працювати швидше і ефективніше? Ці питання хвилюють нас день у день. Світ вирує в просторі подій. І хочеться бути частиною цього простору, а також виділяти час і для свого «власного Всесвіту». Реально в наш час побудувати запаморочливу кар’єру і міцні сімейні стосунки? Звичайно, так, тому що в 21 столітті можливо все. Все, що вам потрібно навчитися «керувати своїм часом». Він повинен працювати на вас. У цьому вам допоможуть практики, перевірені на власному досвіді. Вашій увазі кращі книги з тайм-менеджменту. Сфокусуйтеся  та обирайте, щоб не втратити марно чверть життя.

«Як працювати  4 години на тиждень і при цьому не стирчати в офісі від дзвінка до дзвінка», жити де завгодно і багатіти » — Тімоті Ферріс

    Кожен з нас чув такі гарні фрази: жити тут і зараз на всі 100%. Проте часто наші вічні плани на майбутнє буквально викрадають наше теперішнє. Ми чекаємо того світлого майбутнього і все більше жертвуємо дорогоцінними моментами буття. Саме в цій книзі автор ділиться секретами, як позбутися «синдрому відкладеного життя». Ферріс велику увагу приділяє грамотному і раціональному розподілу часу, котрий дозволить отримати омріяну особисту свободу. Крім того, поділиться своїм власний методом – працювати мало, але ефективно: він витрачає всього 4 години в тиждень на роботу і відносить себе до категорії «нових багатіїв».

«Як привести справи в порядок» — Девід Аллен

    Книги тему керування часом, в основному, пишуться з розрахунком на практичне застосування. Робота Аллена винятком не стала. Автор, провів багаторічну роботу, робив замітки слушних порад, використовуючи які ви зможете розгребти  всі справи і визначити пріоритети спланованих. Крім того, психолог звернув увагу на  важливість налаштування  механізму життя, позбавлення від негативу і нав’язливих думок. Звичайно ж, ідеї  щодо педантичного записування справ, їх угруповання і систематизації – теж наявні. Однак саме такий підхід дозволяє робити все і вчасно. Аллен надає основні списки справ і розповідає про те, як з ними працювати.

«Тайм-менеджмент за помідором Як концентруватися на одній справі хоча б 25 хвилин» — Штаффан Нетерберг

   Назва інтригує, чи не так? У цій книзі автор ділиться з читачем простим, але дієвим способом правильного управління часом. Цей метод Штаффан Нетерберг називає «метод помідора». Ми могли б розповісти вам, що це за метод, але тоді стане зовсім нецікаво читати книгу. Просто повірте, це працює. Немає ніяких сумнівів, що більшість великих людей від Леонардо да Вінчі до Вінстона Черчиля володіли феноменальною концентрацією. Це говорить про те, що даний навик просто необхідний, якщо ви ставите перед собою амбітні цілі. Щоб підвищити рівень концентрації, потрібно в першу чергу цілеспрямовано тренуватися. Такі вправи ви і зустрінете в цій книзі.

«Зроби це зараз. 21 спосіб навчитися все встигати» (ще одна назва    «З’їжте жабу»)  Брайан Трейсі

    Багато людей вважають, що «З’їжте жабу» є однією з кращих книг з управління часом, коли-небудь представлених компанією Barnes and Noble. Є три причини, що пояснюють цей факт. По-перше, книга доступна в різних форматах. Можна знайти друковану версію, аудіокнигу або просто прочитати онлайн. По-друге, вона вважається однією з кращих книг про прокрастинацію. Всі описані в ній методи легко зрозуміти і використовувати. По-третє, читач точно знає, чого очікувати від книги, оскільки назва вказує на кількість наданих ідей. Що ж таке ця жаба? Це справа, яку ви «любите найбільше». Що ж мудрого вибору і смачного!

Юлія Авраменко

Оставьте комментарий