1 сезон

2 сезон

3 сезон

Підписуйтесь на наш Telegram-канал та на сторінку в Facebook!

Інтернет-видання порівняно з іншими видами ЗМІ почали з’являтися досить недавно, але отримали свою популярність завдяки оперативності, в чому програвало телебачення та газети.

Так, одного разу, людство зрозуміло, що інтернет вміщує в собі багато чого необхідно: нащо тепер чекати, поки покажуть новини по телебаченню, якщо я зможу їх почитати на телефоні? Це ж так просто.

Це було тоді, а як тепер?

Річ у тім, що люди зараз більш ледачі і тепер заходити на сайт заради цікавих новин занадто важко. Миколаївці не є винятком. Уявіть собі, це треба гортати стрічку новин, поки знайдеш щось цікаве, а це дорогоцінний час, який можна використати на те, аби лайкнути чиюсь новеньку фотографію. Ви що, таким жертвувати заради новин!

Тепер із розвитком месенджерів та соціальних мереж, багато користувачів прагнуть отримувати інформацію про важливі події під час моніторингу стрічки в соцмережах.

Як розповідає головний редактор миколаївського інтернет-видання «0512» Ніна Булах, зараз люди не люблять заходити на сайти та шукати цікаві новини, читачі надають перевагу месенджерам та соціальним мережам.

«Останнім часом великого поширення набувають месенджери, особливо Telegram, який домомагає утримувати аудиторію. Наприклад, відбулося щось надзвичайне чи приїхала цікава людина, можна просто запостити фото з написом: «Подробиці читайте незабаром на нашому сайті» і все, люди будуть чекати на подробиці. Окрім цього, Telegram люди сприймають як фільтр. Підписався на канал і тобі надсилають 5 найцікавіших та найважливіших новин. У соціальні мережі також скидають важливі новини, а не всі підряд. Тож, достатньо просто гортати стрічку новин, а всі цікаві новини у тебе під носом», — розповідає Ніна.

Та й справді, ви мабуть неодноразово бачили та чули на різних Youtube-каналах та на сторінках інтернет-медіа таку фразу «Підписуйтесь на наш Telegram-канал та на сторінку в Facebook». Як бачимо, сторінки інтернет-видань у мессенджерах та соціальних мережах розвиваються неабияк. Кожне ЗМІ бореться за те, щоб користувач, якого цікавлять новини, підписався саме на них, а найголовніше, щоб потім не відписався. Вони вигадують цікаві форми подачі інформації, щоб їхній канал чи сторінка відрізнялася від конкурента.

Окрім тренду соціальних мереж та мессенджерів, великого поширення набув відео-контент, який так активно знімають працівники багатьох інтернет-ЗМІ, в тому числі і миколаївських.

Тепер як телевізійники, так і працівники інтернет-ЗМІ знімають відео на більшості заходів міста. Різниця лиш у тому, що телевізійники роблять з цього повноцінний сюжет, журналісти з інтренет-видань подають цілісне відео, як факт.

За словами Ніни Булах, читачі онлайн-видань полюбляють мінімум тексу, більше відео.

Отже, миколаївські інтернет-ЗМІ не відстають від всеукраїнських. Вони створюють свої сторінки у мессенджерах та соціальних мережах, активно розвиваючи їх. Окрім цього, багато миколаївських видань роблять акценти на відео-матеріали та навіть відкривають студії, де ведуть передачі та на виході демонструють публіці якісний контент.

Тож, стежимо за трендами в миколаївській інтернет-журналістиці – вони постійно змінюються та удосконалюються, тож не проґавте щось цікаве. А поки, підписуйтесь на Telegram-канал та на сторінку в Facebook свого улюбленого інтренет-ЗМІ.

Валерія Гуржий