“Тупоголова”, “прідурок”, “мажор”, “простітутка”… Ні, ви не подумайте, я в жодному разі не хочу нікого образити і ні, це не набір моїх улюблених лексичних одиниць на випадок страшенної сварки з хлопцем. Просто сьогодні ми поговоримо про найпопулярнішу платформу відпочинку “YouTube”. А там, де над людьми панують гроші головнокомандувачем є всім давно відомий хейт, а його підлеглим – всюдисущий хайп.

“Який сенс писати про негативні коментарі та ще й присвячувати цьому цілу статтю?”, – спитаєте ви. І будете абсолютно праві, адже в цьому немає ніякої користі ні для мене, ні для ваших чистих вушок, що не знають справжнього життя…Але прошу вас не думати, що я намагаюсь зловити той самий хайп, аналізуючи таку несерйозну (на перший погляд!), проте досить трендову тему. Хоча, хто його знає…=)

Повернемося до теми актуальності вельмишановних “диванних критиків”. На сьогоднішній день в “YouTube” приблизно 43% осіб пишуть негативні відгуки, решта – нейтральні чи позитивні. Як часто, оглядаючи найцікавіші новини сучасності, ви натикались на коментарі, від яких навіть кров в жилах холоне? Або на такі, від яких м’язи всього тіла болять впродовж тижня, бо ви так і не змогли зупинити дикий регіт? Я таке бачу абсолютно кожного дня. Давайте знайдемо 5 причин, чому ж люди обирають собі маску “критика”?

  1. Відсутність власного життя (44 %): “Та ти подивись на свого чоловіка. Краще б не блогінгом займалась, а шкарпетки йому попрала…Фу… Смердить аж через екран!”
  2. Заздрощі беруть верхи (35 %): “Пф, та якби б я стільки заробляла, то хоч би речі купляла кращі. А то понакупляла ото собі ринкового Абібаса, Дольче Кабана і ходить така задоволена!”
  3. Велика кількість вільного часу (15 %): “В правому нижньому куті я побачив еротичний журнал. Це вже не блогер, а цілий збочинець!!!”
  4. Прихильники тяжких робіт (6%): “Господи, заробляють свої міліони на: “Привіт, сьогодні я зранку встала, умилась, в туалет сходила, та й закінчився мій суперпродуктивний день!”
  5. Відсутність мозку (всі 100%): (Error 404).

Однак, є й такі індивідууми, для яких солодкою нагородою за погані словечки є слава. Гнітючий коментар під відео знаменитого блогера – це 100%-е потрапляння в яблучко, а саме: шанс пропіарити себе, зробити безліч дискусій і насолодитись тим, як дві протилежні сторони почнуть нападати одне на одного мовленнєвою зброєю. А потім можна швидко видалити коментар, коли наберуться тисячі підписників і залишитися переможним інкогніто, бо, хто там згадає, який з хейтерів почав суперечку? Відбувається це все тому, що в 21 столітті в людей, окрім мозку, не вистачає ще однієї важливої для життя речі – фантазії. Народ не має ідей, як стати багатими та успішними, не прикладаючи купи зусиль. Інтернет – прекрасна можливість самоствердитися і заявити про себе. А хейт, безсумнівно, робить з вас людину цікаву і хайпову. А що найголовніше: чим зліший коментар, тим вище ви в трендах.

Бідолага Ольга Фреймут так втомилась слухати про себе “нову правду”, що зробила цілу програму, яка присвячена подорожам до своїх хейтерів. Так, жінка справді буде прямо таки у вічі питати про цілі написання таких коментарів. Більш ніж впевнена, що такі самовпевнені і хитрі на перший погляд злюки проковтнуть язики, побачивши її, а потім, ще й вибачившись декілька разів, зроблять фото, бо ж “я все життя про це мріяла, просто ви мене не помічали”. Отож,  дуже часто хейтери – не такі вже й хейтери, а насправді – це ваші найзапекліші фанати, яким не шкода витрачати години, дні, роки, аби віднайти хоч якийсь пікантний фактик проти вас і дорівнятись хоча б на 1/100 до вашої популярності. Однак, їм це ніколи не вдається…і єдину пораду, яку б я хотіла дати особам, що живуть за правилом двох “Х”: Меньше негативу, і займіться краще своїм Х!

Як вас бачать хейтери, коли пишуть негативні коментарі:

Ваш спектр емоцій насправді:

Валерія Бурлаченко